quinta-feira, 3 de julho de 2014

Щоденник шизофреніка

Щоденник шизофреніка



01.01.2009

Я йшов по темній вулиці, зупинився був з Новим роком


В уривку з 31.12.08 до 01.01.09

подивився на небо і подякував красунь я бачив і відчував
раптом
біла зірка пішла до червоних
і поглинається
неозброєним оком
в небі зірки / зірок оберталися вражаючою швидкістю за годинниковою стрілкою
інша половина в напрямку проти годинникової стрілки
Я бачив його протягом 4 до 5 хвилин
був другим найпрекрасніше, що я бачив


відбулося багато інших явищ
Я відчував енергію навколо мене, і я міг відчувати форму те ж саме
іноді у вигляді птахів

одного ранку місяць, здавалося ембріона, формуються і різати до
поки вона формується, процес занадто повільно
зрештою було чотири голуби, 3 чорний, 1 білий, який виконав усі його обличчя
і поклали на землю (був схожий на сторони кидали їх на землю)

була інтригуючою зображення, рухається в іншому напрямку кілька разів, щоб побачити, якщо це зображення зникає, але нічого.




СОБАКИ

Одного разу вночі п 2010 я йшов по вулиці, коли у мене був стимул вводити будинок з відкритими воротами, він мав задній двір з басейном, було також дві жінки, які, здавалося, не помітив моєї присутності
Дивних і при виході у двір два Pitbull пси, приходячи, щоб зустріти мене, але так як не боявся мене вони були просто спокійно облизуючи мої руки, один в без будь-яких атаки

Залізний злиток
Я йшов і в 2010 році, у відокремленому місці і частково темно на вулиці, коли я натрапив на припаркований трейлер
Я почав дивитися її твори і в його тілі, коли людина вийшла з будинку, який був попереду, під сумнів причину я дивлюся ваш автомобіль
Моя відповідь була тиша, до якої він відповів, що ведмідь не бачачи когось крадіжці свою корзину, поспішили і повернувся із залізною барі його руках
Це був високий хлопець, близько 1,90 м, і з цим розмахом крил збільшили залізний прут за голову і кинувся на мого стовбура
На мій погляд, ідея йти з інсультом зламаними ребрами
Але, незважаючи на успіх нічого не сталося, ніякого болю, ніяких слідів не було
Я вирішив йти в інший бік, вже уражений, що трапилося, і критичної сенсі на питання про те, з не мають ніякого сенсу
Коли я зрозумів, що я в такому місці, затопленої, я вирішив повернутися і провести ще раз перед цим причепом
Розуміючи, мене знову повертаються та ж людина стояв і знову кинувся залізний прут проти мого стовбура
Нічого не відчував знову
І те ж саме був приголомшений, як я

Nenhum comentário:

Postar um comentário